سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 578
کل یادداشتها ها : 3

نوشته شده در تاریخ 97/1/20 ساعت 5:15 ع توسط ارش


اسموتی

برای تهیه آبمیوه شما به یک ابمیوه گیری نیاز دارید که دارای تیغه های تیز و سرعت بالا باشد. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا باعث می‌شود تا ویتامین های آب میوه به خوبی حفظ شود، گرفتن آب میوه و گیاه سبز بسیار عالی ست زیرا بدن ما به آنزیم های ضروری که در گیاهان سبز موجود است، نیاز دارد. برخی از گیاهان سبز رنگ، دیر هضم هستند و این باعث می‌شود که گرفتن آب آنها علاوه بر اینکه ویتامین های لازم را به بدن می رساند به راحتی هضم هم شود . 

اسموتی یک نوشیدنی مغذی و مناسب است که می تواند جایگزینی مناسب برای یک میان وعده باشد. شما می توانید با استفاده از کم ترین مواد، یک اسموتی خوشمزه، سالم، پر انرژی و کامل را تهیه و به عنوان نوشیدنی یا دسر نوش جان نمایید. مهم ترین مواد تشکیل دهنده اسموتی ها را معمولاً میوه ها یا برخی سبزیجات تشکیل می دهند. با کمی بستنی، آب میوه و خود میوه و یک آبمیوه گیری کامل مانند آب میوه گیری فیلیپس آبمیوه ها را به خصوص برای کودکان خوشمزه و مغذی تر هم بکنید.

 ابمیوه گیری

یک اسموتی پر انرژی که در عین حال رژیمی هم باشد، می تواند حتی بر روی گیاهانی همچون کرفس و چغندر هم متمرکز شود. همچنین سیب نیز تقریباً می تواند یکی از مکمل های ترکیبی مفید در همه نوع اسموتی باشد. می توانید ترکیب میوه های مختلف را با شیر آزمایش کنید و ذائقه خود را با آنها بسنجید. 

پیشنهاد می‌شود که اگر تصمیم دارید که به صورت دائمی اسموتی درست کنید و آن را در رژیم غذایی خود بطور جدی قرار دهید؛ یک دستگاه آب میوه گیری با سرعت بسیار بالا تهیه کنید. با آب میوه گیری های با سرعت پایین زمان بیشتری صرف ترکیب و خرد کردن مواد می‌شود و این موضوع فقط بحث سرعت و زمان نیست بلکه نتیجه کاملاً متفاوت است. در واقع اجزای میوه به خوبی از هم باز نمی‌شود و نتیجه شبیه اسموتی‌های عالی که با دستگاه با سرعت بالا به دست می آید، نمی شود. سرعت پایین اکسیژن بیشتری را وارد اسموتی می‌کند که این درصد اکسیده شدن را بالا می‌برد که این یعنی مواد مغذی و مفید کمتری را به بدنتان می‌رسانید. براون یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که در کنار پارس خزر، پاناسونیک و فیلیپس می‌تواند نتیجه خوبی به شما بدهد








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ